| Contact | Bestuur | Sponsors | Ledenlijst | Gratis voor leden |
LEDEN
Login
Paswoord

Paswoord vergeten?

Vepec! Mijn eerste herinnering dateert van de jaren tachtig.

Wie zegt dit over VEPEC?
 
 
 
   
   
  Gouden Welp
De beste van Cannes met uitreiking van de Gouden Welp
 

vrijdag 3 oktober 2014 om 20.00 uur
Zuiderpershuis Antwerpen

20Something heeft afgelopen vrijdag op de traditionele Cannes-avond van de VEPEC de achttiende Gouden Welp in de wacht gesleept.
Het publiek gaf de meeste stemmen aan de reclamefilm ‘Went too fast. Gone too soon’, die het jonge Brusselse bureau in opdracht van het Belgisch Instituut voor Verkeersveiligheid (BIVV) creëerde. In de spot worden mensen die al eens te snel durven rijden door hun vrienden uitgenodigd op hun eigen begrafenis.

Managing Partner Steffen Vander Mynsbrugge van 20Something toonde zich blij verrast dat zijn bureau de Gouden Welp mee naar huis mocht nemen. “We hadden al opgemerkt dat de campagne heel veel mensen aangrijpt, maar deze publieksprijs is een extra erkenning, temeer omdat ook de andere genomineerden erg sterke campagnes zijn.”

‘Went too fast. Gone too soon.’ is het eerste resultaat van de – nog prille – samenwerking tussen 20Something en het BIVV. Steffen Vander Mynsbrugge: “Het BIVV heeft als kenniscentrum al een heleboel studies uitgevoerd waarop ons creatief team zich kon baseren om de doelgroep te bepalen en hoe die best aan te spreken. Op die manier ontstond het idee om ons niet meteen op de te snelle chauffeurs te richten, die toch almaar minder naar officiële boodschappen luisteren, maar ons eerder te focussen op hun entourage, familie, vrienden, die wel nog een grote invloed blijken te hebben.”


Laatst aangepast
Nieuws van/voor/over de VEPEC en haar leden
Fotoboek "Praatcafé Bieke Ilegems"
 
    
 
Laatst aangepast op 19 oktober 2014