‘Gouden Welp’ bekroont beste Belgische inzending voor ‘Cannes Lions’

VEPEC riep in 1997 de ‘Gouden Welp’ in het leven om de Belgische reclame meer onder de aandacht te brengen. De prijs bekroont de beste Belgische inzending voor de ‘Cannes Lions’. Op de erelijst prijken grote reclamebureaus als Duval Guillaume, Mortierbrigade, Publicis, Saatchi & Saatchi en VVL BBDO.

Hieronder vindt u de tien laatste laureaten.

2013

Stress Doll’ – De Lijn/Famous

2012

Bikers’ – Carlsberg/Duval Guillaume Modem

2011

Equal Pay Day’ – Zij-kant/Mortierbrigade

2010

Who took my badjas’ – Belgacom/VVL BBDO

2009

Leven in Antwerpen’ – Stad Antwerpen/LDV United

2008

The Producer’ – Studio Brussel/Mortierbrigade

2007

Peper & Zout’ – Expekt.com/LDV United

2006

‘’Humo Liegt’ – Humo/Mortierbrigade

2005

Studio Baptiste’ – Studio Brussel/Duval Guillaume Antwerp

2004

Typewriter’ – Dexia/Duval Guillaume

2003

Little Boy’ – Zazoo/Duval Guillaume121

0 Comments

Leave a reply

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

*

Contacteer ons

U heeft een ei, of wil ons gewoon laten weten hoe goed we wel zijn? Dat kan in beide gevallen:

Sending

©2015 een creatie van Vepec

or

Log in with your credentials

or    

Forgot your details?