-AFGELAST- Vepec debat: ‘Het belang van reclameprijzen’

Kaart wordt geladen...

Datum/Tijd
Datum - 19/11/2015
20:00 - 21:00

Locatie
Auditiorium Artesis Plantijn Hogeschool

Categorieën


-AFGELAST-

Omwille van een paar last minute organisatorische tegenvallers werd dit debat afgelast. Vepec kon niet langer een kwalitatieve avond garanderen. Trouw aan onze drang naar hoogstaand vertier willen we niet toegeven aan middelmatigheid. Maar niet getreurd, we nodigen u alvast uit op onze volgende netwerk avond, Wolstraat 7, afspraak op 1 december 2015!


 

Cannes Lions, de EFFIE, de Cuckoo Awards, Advertiser Personality of the Year, Creative Club of Belgium awards, Marketeer of the Year,… zo kunnen we nog een tijdje doorgaan. Raakt u nog wijs uit al deze prijzen? Zitten we met een overaanbod? Wat zijn die prijzen waard? Vepec brengt ons samen in een boeiend debat over het belang van reclameprijzen op 19 november in één van de aula’s van de Artesis Plantijn Hogeschool.

Eurobest 2015 komt er aan. In de aanloop naar dit Europese festival voor creativiteit in de reclame en marketing dat begin december in Antwerpen zijn tenten opslaat, organiseert Vepec op 19 november om 20u een debat over het belang van reclameprijzen.

Vepec gaat de controversie alweer niet uit de weg.

We debatteren over de zin of onzin van de veelheid aan prijzen, de waarde die bureau’s en adverteerders hechten aan een goed gevulde prijzenkast, en we vragen ons luidop af hoe we hier als sector zelf over denken.

UBA-voorzitter Chris Van Roey, Erik Saelens, Directeur Strategie bij Brandhome, Willem De Wachter, Art Director bij Mortierbrigade en Nicolas Lambert, Marketing Strategy Advisor bij Darwin BBDO reageerden positief op onze uitnodiging om op 19 november de degens te kruisen.

Schrijf je vandaag nog in! Dat kan via onderstaand formulier, betalen kan je ter plaatse.

0 Comments

Leave a reply

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

*

Contacteer ons

U heeft een ei, of wil ons gewoon laten weten hoe goed we wel zijn? Dat kan in beide gevallen:

Sending

©2015 een creatie van Vepec

or

Log in with your credentials

or    

Forgot your details?