Belgen aan het feest in Cannes

Met in totaal 14 ‘Lions’ in hun bagage hadden de Belgische reclamebureaus na het jongste ‘Cannes Lions International Festival of Creativity’ reden tot feesten. BBDO kreeg met twee keer zilver – in de categorieën ‘Radio’ en ‘Direct’ – en twee keer brons – in de categorie ‘Direct’ – de meeste beeldjes, één meer dan LDV United dat twee zilveren leeuwen – in de categorieën ‘Promo & Activation’ en ‘Direct’ – en één bronzen leeuw – in de categorie ‘Cyber’ – won. Happiness zag haar campagne voor de Peruviaanse Liga tegen Kanker bekroond met goud in de categorie ‘Promo & Activation’ en behaalde in dezelfde categorie ook nog een bronzen leeuw. Publicis keerde terug naar huis met een zilveren en een bronzen leeuw en ook DDB mocht een zilveren leeuw mee naar huis nemen. Duval Guillaume en Famous wonnen, tot slot, elk een bronzen leeuw.

0 Comments

Leave a reply

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

*

Contacteer ons

U heeft een ei, of wil ons gewoon laten weten hoe goed we wel zijn? Dat kan in beide gevallen:

Sending

©2015 een creatie van Vepec

or

Log in with your credentials

or    

Forgot your details?