20Something wint ‘Gouden Welp’

20Something heeft gisteren op de traditionele Cannes-avond van VEPEC de achttiende Gouden Welp in de wacht gesleept. Het publiek gaf de meeste stemmen aan de reclamefilm ‘Went too fast. Gone too soon’, die het jonge Brusselse bureau in opdracht van het Belgisch Instituut voor Verkeersveiligheid (BIVV) creëerde. In de spot worden mensen die al eens te snel durven rijden door hun vrienden uitgenodigd op hun eigen begrafenis.

Managing Partner Steffen Vander Mynsbrugge van 20Something toonde zich blij verrast dat zijn bureau de Gouden Welp mee naar huis mocht nemen. “We hadden al opgemerkt dat de campagne heel veel mensen aangrijpt, maar deze publieksprijs is een extra erkenning, temeer omdat ook de andere genomineerden erg sterke campagnes zijn.”

Went too fast. Gone too soon.’ is het eerste resultaat van de – nog prille – samenwerking tussen 20Something en het BIVV. Steffen Vander Mynsbrugge: “Het BIVV heeft als kenniscentrum al een heleboel studies uitgevoerd waarop ons creatief team zich kon baseren om de doelgroep te bepalen en hoe die best aan te spreken. Op die manier ontstond het idee om ons niet meteen op de te snelle chauffeurs te richten, die toch almaar minder naar officiële boodschappen luisteren, maar ons eerder te focussen op hun entourage, familie, vrienden, die wel nog een grote invloed blijken te hebben.”

0 Comments

Leave a reply

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

*

Contacteer ons

U heeft een ei, of wil ons gewoon laten weten hoe goed we wel zijn? Dat kan in beide gevallen:

Sending

©2015 een creatie van Vepec

or

Log in with your credentials

or    

Forgot your details?